miercuri, 4 noiembrie 2009

Intrebari si raspunsuri

Buna si multumesc pentru cele doua idei despre care as putea sa vorbesc. Primul subiect ar fi cel propus de Sorin si anume albumul RedBlonde. Am fost intrebate de foarte multe ori cand va fi gata? Daca va fi gata? Stil de muzica? De altfel am si raspuns de cele mai multe ori: " Nu stim!". Lucrand alaturi de foarte multi artisti de la inceputurile noastre muzicale si pana acum, am realizat ca un album nu poate fi scos usor si nicidecum la intamplare. Iti trebuie o echipa sudata (si aceasta echipa nu include numai trupa care deja este una solida), timp pentru a compune, oameni profesionisti care sa inteleaga ceea ce vrei sa transmiti prin muzica ta, oameni care sa nu fie reticenti in ceea ce priveste anumite stiluri muzicale, oameni care sa accepte ca la radiouri nu poate fi ascultat decat un singur gen de piese etc etc. Este dificil in a gasi acea nisa care ti se potriveste ca artist si sa faci si muzica de calitate, nu poti canta orice numai pentru a avea un videoclip sau pentru a ti se auzi piesa la radio o singura vara. De aceea am zis sa mai asteptam pana o sa apara acel album pe care si noi ni-l dorim foarte mult.
Al doilea subiect ar fi cel propus de Alberto - ce ar fi fost Madalina daca nu ar fi avut voce! Iti multumesc in primul rand pentru aprecieri si pentru sugestii (referitor la site, vom face si acea rubrica de comentarii pentru cei care il urmaresc) si acum sa vorbesc despre ceea ce as fi putut fi daca nu as fi activat in acest domeniu...ummm...probabil as fi urmat-o pe mama mea care este profesor, cu diferenta ca nu as fi predat informatica ci limba si literatura romana, deci in sfera opusa. Am terminat un liceu cu profil uman (pe vremea mea i se spune filologie) si din pacate nu am terminat inca facultatea cu acelasi profil, din lipsa acuta de timp (probabil ca pe la vreo 30 de ani, voi reusi s-o termin :))). In timp, mi-am pierdut rabdarea si nu cred ca as mai putea fi un bun pedagog mai ales ca preocuparile adolescentilor de azi sunt altele fata de cele ale generatiei mele. Crezi ca acum ii mai arde vreunuia de citit carti sau de impartit fraze? :)) Daca atunci cand eram in liceu era generatia mirc acum cu facebook si twitter deja este o alta lumee :)) O alta pasiune de-ale mele, ar fi aceea de a regiza sau de a produce o emisiune de divertisment. Contrar asteptarilor, nu imi doresc ca la un moment dat sa mai fiu in fata camerelor (moderator, prezentator sau cantaret) ci in echipa de productie. De asemenea cred ca mi-ar mai fi placut sa scriu...nu stiu sa iti spun acum despre ce anume, dar mi-ar fi placut sa am talentul de a scrie (de la poezie la romane).
Well sper ca am atins cele doua puncte propuse de voi si inca o data va multumesc pentru sugestii si cu mare placere daca aveti si alte idei, le voi dezvolta. Voi cand erati mici ce v-ati fi dorit "sa fiti cand veti fi mari?". Va pup!

2 comentarii:

  1. Pam-Pam. Mai că nici nu ma aşteptam să fii atât de rapidă în a răspunde. Ar trebui să devină o obişnuinţă, zise moralistul din mine.

    Sărind peste partea "facerii" unui album, a cărei tehnică mă depăşeşte total, şi vorbind despre "ceea ce vrei şi aştepţi să poţi", ţin să-ţi zic că, de cele mai multe ori, când eşti mic îţi doreşti să faci lucrurile unui om mare, iar când, în sfârşit, ajungi mare, vrei să faci toate prostioarele demne unui copil.

    Haha, că tot ziceai de scrierea unei cărţi... Eu tocmai ce am scris două paragrafe (nu ştiu să le împart în Prop.Principale, Secundare şi Regente) şi am senzaţia că n-am zis nimic. :))

    Ştii cum se cheamă chestia aia în care 22 de oameni aleargă după un balon mai greu? Eh, aia am vrut să mă fac eu. Acum, că nu s-a putut (varii motive), avem unele tangenţe cu facultatea pe care a terminat-o Măruţă (şi nu cea de Drept) şi cu care ai cochetat şi tu, dacă nu mă înşel.

    RăspundețiȘtergere
  2. cand eram mic,desigur ca orice baiat,imi doream sa fiu politist,mai tarziu[dupa ce am citit niste bancuri cu politisti:)))] mi-am dat seama ca nu e meseria mea preferata:))...acum imi doresc sa fiu fotograf/cameraman si editor foto,video :X:X...si cred ca asta voi urma.Desi,mi-as dori sa fiu primarul orasului meu sau sa devin presedintele tarii:X...urasc politica,dar eu as face-o altfel...un fel de comunism:)))) >:)...te pup si astept noi subiecte :*
    uite,de exemplu creeaza un subiect cu diverse intrebari despre tine si noi sa dam raspunsuri,ce credem:))..cati ani ai,ce inaltime...care e culoarea ochilor tai,ce filme iti plac,mancarea preferata:-?...ar fi interesant,un post in stil chestionar si dupa revii cu alt post cu raspunsurile...asa mai aflam si noi cate ceva despre tine:)))...nu ma injura,stiu ca n-ai timp:))) :* sau ce crezi tu despre noua gripa:))....sau cand crezi ca va incepe criza:))....ce parere ai de formatiile nou intrate pe piata romaneasca(gen clubing,minimal etc...muzica pe calculator si o ragusita pe fundal),ce parere ai de mutarea echipei craiova la severin:))...as putea continua pana maine dimineata:)) iti alegi,daca nu-ti plac imi spui:))))

    RăspundețiȘtergere