miercuri, 25 martie 2015

Verighete - suflete pereche!

Gramaldy Jewels by Catalina Grama
Incep postarea de azi prin a o felicita pe Catalina Grama pentru exprimarea unei idei perfecte, dar si pentru creatia acestei minunate verighete. Cautand elemente pe care sa vi le prezint si voua, am descoperit acest produs, care sincer mi-a placut prin simplitatea sa si prin cuvintele minutios gravate. Desi va fi valabil pentru comenzi abia in aprilie, m-am gandit ca totusi sa vi-l prezint drept "preview" si sa vi-l recomand cu drag!

Dupa cum foarte bine se vede in poza, verigheta va fi pusa pe degetul sufletului tau pereche si isi are originea inca din antichitate! Folosita initial pentru logodna, verigheta a fost creata la inceputurile ei din fier. Ulterior reprezentand un statut social, a inceput sa fie fabricata din materiale pretioase (a debutat cu aur, folosindu-se apoi platina, argint si pietre pretioase).

Verigheta se poartă pe inelarul mâinii stângi (desi in trecut a fost purtata si pe inelarul mainii drepte), conform unei superstiţii vechi, care spune că de la al patrulea deget de la această mână, pleacă o venă direct spre inimă; de aici si denumirea de "vena amoris".

Forma verighetei este aceea a cercului - simbol al perfectiunii si al infinitului. Reprezinta de asemenea simbolul dragostei si al comuniunii dintre cei care o poarta. Si pentru ca vorbim despre infinit, iata inca o mostra de talent romanesc: Malvensky.

Malvensky
Recomand verighetele cat mai simple si cat mai usor de accesorizat. De asemenea in alegerea verighetelor potrivite, tineti cont si de inelul de logodna (din punctul meu de vedere, nu este foarte fericita alaturarea a doua culori de material pretios, pe acelasi deget, inel langa inel). Sunt fan declarat aur alb, dar am observat ca in ultimul timp si aurul galben imi mai face cu ochiul. Nu ma dau la o parte nici din fata  modelelor care contin pietre sau au aplicate diverse insertii.

Bijuteria Teilor
Diamante.ro
Am observat mai nou, ca sunt utilizate si alte forme decat binecunoscutul cerc. Daca nu crezi in superstitii si vrei sa fii cat mai "actual", iata ce am gasit:
La Rosa
Orsini
Sunt folosite si combinatiile din aur galben/alb/roz. Consider ca sunt cele mai complexe si complete alegeri (prezentate in toate formele) atunci cand nu te poti decide la ceea ce vrei si iti plac toate nuantele de aur. Revin la ideea ca sunt foarte usor de accesorizat.
Roxandy
Roxandy
Cam astea ar fi recomandarile mele si am cautat sa aduc referinte de la diversi importatori de bijuterii de la noi! Daca o sa le verificati site-urile (ceea ce va recomand) o sa gasiti mult mai multe modele potrivite gusturilor fiecaruia! Eu va pup cu drag, si va astept ca de fiecare data cu pareri si idei, aici sau pe pagina noastra oficiala de facebook Mondo Mariage Official!

Un comentariu:

  1. Hristos a inviat! Iti doresc toate cele bune ,draga mea si mai astept articole interesante! Pupici...

    RăspundețiȘtergere