luni, 18 mai 2009

Cuvant de inceput...

Salut tuturor! Dupa nenumarate previzualizari...vizualizari...vizionari ale diverselor bloguri pe care le am salvate in pc, am decis sa realizez si eu unul. Nu va fi un blog cu povesti de adormit dupa ora 22.00, nici cu teme filosofice pentru a arata stiinta dobandita in facultate, nici cu critici la adresa persoanelor cunoscute si cu atat mai putin despre mondenitati sau despre ce am mancat sau unde am fost in urma cu 5 minute. Nu imi doresc sa revolutionez blogosfera :) care din cate am vazut este foooarte populata, ci doar doresc sa comunicam :) Va fi un blog pentru, despre si cu prieteni! Teme abordate...nu stiu...aici astept sugestii :) pentru o prima postare in care nu prea stiu ce anume as putea sa scriu interesant, zic ca este de ajuns, cuvant de inceput... :) Va pup si sper sa ne intalnim in fiecare zi aici :) eu una, va promit!

8 comentarii:

  1. Pupici dulci si abia astept sa discutam in grup organizat :P !

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa discutam si in grup organizat,imediat:))...trebuie sa-i facem putina reclama:D

    RăspundețiȘtergere
  3. salz:):)..let.s have fun:P:P:D

    RăspundețiȘtergere
  4. poi..ce mai asteptam,hai cu reclama:)):x

    RăspundețiȘtergere
  5. pai nu vezi ca am inceput sa fac 8-|...ai blog site,iti dau link-ul de la bannerul madalinei...:D vad ca intra lumea pe blog...voi de unde ati aflat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai venit in lumea blogerilor :))

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pentru blog...la cat mai multe posturi si commenturi;)

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm.....reclama reclama.... facem greva facem greva :))...eu am dat mass in lista de mess:D

    RăspundețiȘtergere