miercuri, 4 martie 2015

Visez in culori!


Azi este 4 martie, implicit "Baba" mea si surprizaaaa: a rasarit soarele! Cred ca se datoreaza faptului ca intotdeauna visez in culori! De ce? Pentru ca daca vrei si iti doresti cu adevarat, totul poate fi colorat...singurul "efort" pe care trebuie sa il depui, este acela de a-ti alege singur culorile! 

Avantaj: poti combina ceea ce-ti doresti fara sa iti zica cineva ca nu ai facut alegerea care "trebuia"; te poti bucura de ceea ce ai creat....si va propun si voua un exercitiu folositor: incearcati ca in fiecare dimineata cand va treziti, sa va imaginati ca ochii vostri au o alta culoare. E un experiment care pe mine m-a invatat ca nu totul este gri si ca astfel ii poti binedispune si pe cei din jurul vostru!

Revenind la vise in culori, intotdeauna am fost fanul lor! Pentru ca imi dau o stare buna, pentru ca ma fac sa ma simt fericita si pentru ca indiferent de vreme...spiritul mi l-am pastrat: COLORAT! Am aplicat asta si in cazul evenimentelor pe care le-am consiliat si realizat:

  • uneori in diferite nuante de roz, ciclamen, galben sau albastru


  •  alteori am adaugat putin verde si coral pentru un candy-bar reusit


  • ...sau un mix intre galben, alb si orange pentru buchete elegante si romantice 


Ce iubesc insa cel mai mult este ca si familia mea viseaza la fel! Altfel nu as putea sa va arat in fiecare zi, tot ceea ce se creeaza la noi in echipa Mondo Mariage si tot ceea ce iese din mainile noastre, cu daruire si pasiune!

Pupici!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu