vineri, 6 martie 2015

Miresele noastre frumoase - partea 1

Bianca - Romantism
Fiecare poveste de dragoste isi are inceputurile ei...si cred ca in cei peste 6 ani de cand organizam evenimente, am intalnit foarte multe povesti! Ne-au impresionat in aceeasi masura, fie ca au fost despre o dragoste "fulgeratoare", fie ca au fost adevarate basme, conturate in ani de zile. 

Am cunoscut sute de cupluri frumoase, stabile si fericite care de abia asteptau sa isi uneasca destinele. De aceea m-am gandit ca un loc special azi si maine, sa il dau fetelor care au avut incredere in noi si alaturi de care am colaborat extraordinar de bine.

Pe Bianca (foto sus) o stim de cand era mica, si ne-am bucurat ca atunci cand a venit "ziua cea mare" am fost alaturi de ea din toate punctele de vedere. Pentru noi este o fata cu adevarat speciala, si a ales flori in nuante de alb/lila cu accente de galben, deoarece ii descriu cel mai bine firea romantica.

Gabriela a optat pentru un buchet realizat integral din trandafiri albastri - i-a completat foarte bine tinuta impecabila si a dat o pata de culoare aparitiei ei delicate!

Gabriela - Indrazneala
 Elena - alaturi de frumoasele ei domnisoarele ei de onoare - a zis "DA" trandafirilor in nuante  puternice de rosu si orange. Florile au incadrat perfect rochiile alese, iar zambetele lor minunate ne-au adus aminte de clipele fericite ale copilariei!

Elena - Copilarie
Georgiana a ales "multicolor" si un mix de flori in tonuri de orange, lila si marsala, care au dat o tenta speciala look-ului ei perfect natural!

Georgiana - Naturalete
Nicoleta si-a completat tinuta fina, printr-un buchet bicolor din bujori, in nuante alb/roz care au facut-o sa straluceasca in ziua nuntii ei!

Nicoleta - Stralucire




Sper ca ideile prezentate azi sa va fie de ajutor si sa va inspire iar maine promit ca voi reveni cu partea a doua a acestui material. Multumesc tuturor fetelor care au avut incredere in noi si alaturi de care ne-am petrecut timpul in cel mai frumos mod posibil!

Sursa foto: www. facebook.com. Pentru mult mai multe poze va invit pe pagina noastra oficiala, Mondo Mariage Official. Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu