duminică, 1 martie 2015

" Wedding Fever ", un martisor frumos pentru noi! Partea 1



De Martisor, editia din 2015 a Targului de Nunti de la Craiova -"Wedding Fever"- m-a impresionat ca nicio alta editie de pana acum! Felicitari Event Fever si Valdir Tour pentru o prezentare impecabila intr-un centru expozitional "brand new" si o organizare in cel mai mic amanunt!

Ce m-a mai impresionat anul acesta cel mai mult, a fost colaborarea dintre branduri si caldura de care a dat dovada fiecare participant, indiferent de domeniul de activitate (rochii de mireasa, agentii de organizari evenimente, florarii, fotografi, cameramani, dj, cofetarii). S-a dat dovada maxima de fair-play, am avut parte de discutii interesante si am mai descoperit din noile tendinte. Rar gasesti asa ceva intr-o expozitie, de aceea iertati-mi entuziasmul debordant, dar abia am asteptat sa ajung acasa, sa va arat si voua cum a fost si sa va mai povestesc cate ceva!

Nu voi rata ocazia de a-mi lauda familia: felicitari Mondo Mariage pentru realizarea unor aranjamente florale deosebite si pentru intreaga munca depusa. Nu e usor sa stai sa alegi cele mai frumoase culori si combinatii de flori si sa poti crea intr-un timp relativ scurt un cadru romantic si boem, de aceea: traiasca echipa!!




Am folosit o alaturare delicata intre lalele, trandafiri si garoafe, cu accente mov/lila/baby pink care a dat luminuozitate si caldura aranjamentelor florale! Am reusit sa dam si o tenta exotica prin cateva accente de marsala si orange intr-un buchet inedit de mireasa, dar si prin doua aranjamente inalte completate cu buchete de crengute argintii luminate!


 Va urma! Pupici!

P.s: va doresc din suflet o primavara frumoasa si plina de soare! 

2 comentarii:

  1. Va multumim pentru gandurile frumoase si pentru ca prin prezenta voastra, ati adus un plus de valoare fiecarui eveniment, la care ati participat! Este o placere sa va avem alaturi de noi la fiecare expozitie organizata si va suntem recunoscatori pentru increderea si prietenia voastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna vom raspunde afirmativ invitatiei de a participa la "Wedding Fever" deoarece am respectat si apreciat intotdeauna profesionalismul si fair-play-ul adevarat! Felicitari inca o data pentru organizarea impecabila si pentru atmosfera minunata de la Craiova! Cu drag, intreaga echipa Mondo Mariage

    RăspundețiȘtergere