marți, 3 martie 2015

" Wedding Fever " - partea a 2-a!

Daca azi ploua...eu voi continua prin a va prezenta restul aranjamentelor propuse de Mondo Mariage cu ocazia " Wedding Fever " siiiii....cateva idei interesante pe care le-am vazut la cativa dintre colegii nostri de la targ!
Am folosit un suport inedit pentru acest aranjament, chiar sunt curioasa  daca ghiciti ce ar putea fi?

Aranjament orhidee/lalele/trandafiri
Colivie cu aranjament floral
Florile noastre dragi

Coliviile ca si aranjamente pentru sali sau pentru alte spatii, nu au cum sa se demodeze vreodata, deoarece sunt foarte simplu de aranjat sau de integrat in orice tema am alege - fie ea clasica sau mai iesita din tipar - ! Noi am folosit-o ca element decorativ pentru o masa simpla, alba!

In concordanta cu florile si texturile alese de noi, am observat la targ cativa colegi, care prin ideile lor au completat perfect un cadru romantic si boem! In descrierea pozelor, gasiti id-urile lor de facebook, unde le puteti admira creatiile, iar eu nu pot decat sa le multumesc si sa ii felicit pentru creativitate si prezentarile avute!

Cofetariile SweetEscape
Cofetariile SweetEscape

Atelier Adina Constantinescu
In aceasta atmosfera placuta si plina de veselie am petrecut eu weekend-ul care a trecut atat de repede.... Dupa cum am zis si ieri, am avut parte de un Martisor inedit anul acesta, de care m-am bucurat cu drag! Sper ca anul viitor sa fie la fel de frumos si sa ne reintalnim in aceeasi "formatie" la Targul de Nunti de la Craiova!

Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu