luni, 23 februarie 2015

Al treilea "come back"! Sa fie de bun augur :))

Muzica = prima pasiune, clar este ceea ce imi doresc, ceea ce fac, ceea ce iubesc! Nu cred ca as putea gasi vreodata indeajuns de multe cuvinte pentru a descrie aceasta pasiune!

Florile = a doua pasiune! Nu stiu cat de multa lume stie, dar alaturi de familia mea am descoperit si am construit ceva frumos: un concept store de planificare a evenimentelor cu florarie incorporata, pe numele lui MondoMariage.

Am decis ca de azi inainte, dupa multeeee ganduri si idei etc etc sa va dezvalui si voua ce fac in afara de muzica :))) este un domeniu in care de multe ori am gasit provocare si relaxare. Am facut fff multi oameni fericiti prin munca noastra si cred ca ar fi pacat sa nu va impartasesc si voua: DA, iubesc florile si tot ceea ce iese din mainile mamei mele si ale surorii mele! DA iubesc sa vad oamenii fericiti si in special iubesc zambetul de multumire pe care il poti citi pe fetele lor.

Stand langa mama si sora mea, am reusit sa invat tot ceea ce inseamna un eveniment privat: nunta, botez, petrecere corporate si tot ceea ce inseamna organizarea si aranjarea acestui gen de eveniment. M-am decis sa dau din aceasta experienta si celor care sunt indecisi ( in special indecise, ca asa suntem noi, fetele :)) si sa va spun cu mana pe inima ca nimic nu este imposibil de realizat, trebuie doar sa VREI :))

Ei bine de acum inainte acest blog,  care va fi  insotit de imagini frumoase, este dedicat tuturor celor care vor sa experimenteze noi idei in organizarea evenimentelor lor si nu numai. O sa o luam de la A la Z si ....va astept fetelor sa vorbim despre culori, forme, flori, aranjamente, restaurante, rochii, elemente decorative si tot ceea ce va trece voua prin cap. Vom descoperi impreuna ca organizarea unui eveniment poate fi si ceva distractiv, nu numai cautari stresante sau timp pierdut!

Deschid printr-un buchet de mireasa realizat de MondoMariage cu mare drag si va promit ca in fiecare zi, sa avem cate ceva interesant pentru voi! Astept pareri si fetelor, haideti in numar cat mai mare aici pentru discutii, pareri si sfaturi! Va pup!



5 comentarii:

  1. Abia astept sa aflu cat mai multe secrete in aranjarea unor astfel de evenimente! :*
    P.s Felicitari pt prima postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria multumesc mult pentru gandurile frumoase si de asemenea va multumesc tuturor celor care ati accesat acest blog. Ne vedem maine cu o noua postare! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Sunt fascinata de florile criogenate si stabilizate natural..., cred ca tu sti mult mai multe si as vrea sa ne spui si noua...
    Felicitari pt tot ce faci si bafta !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Raluca si multumesc pentru comentariu si cuvintele frumoase! Pentru ca ai adus asta in discutie, postarea de maine va fi dedicata acestui subiect si voi scrie tot ceea ce stiu despre florile criogenate/conservate si despre ceea ce presupune acest procedeu! Te pup!

      Ștergere