miercuri, 25 februarie 2015

True Green Blue, I love you!

Aleg pentru azi tonuri de albastru si verde, iar tema o denumesc simplu: True Green Blue



Alaturarea aceasta este clar preferata mea! Imi plac in aceeasi masura si albastrul si verdele - mi se pare ca emana fericire, caldura, candoare; in acelasi timp sunt atat clasice cat si fine.

Imi inspira nevoia de un spatiu larg deschis ( cort, terasa sau plaja ) inconjurat de o poienita sau o padure racoroasa. Desi poate parea o combinatie "de vara", as aplica-o indiferent de sezon!

Personal am mai folosit aceasta combinatie de nuante, atat in aranjamentele salilor cat si in cele florale! Ca exemplu voi da un eveniment drag sufletului meu, desfasurat intr-o locatie extrem de frumoasa de pe malul lacului Herastrau! Am dispus atat de spatiu "indoor" cat si "outdoor" (o terasa imensa superba).
  • Indoor: Alb, "Baby Blue" si insertii aurii, sfesnice de cristal cu un aranjament cu nuante pastel, lumini arhitecturale albastru-indigo! M-am jucat de asemenea si cu nuantele diferite de albastru din scaunele prezente in locatie: indigo sau "in dungi", fiecare masa a avut un alt gen/forma de scaune. Special a fost si prezidiul care a fost pata de culoare a evenimentului, tot prin nuanta si textura scaunelor - au fost singurele "cupru-auriu".
  • Outdoor: am folosit pe terasa restaurantului, cativa pomisori decorativi albi, fete de masa argintii si boluri cu lumanari plutitoare.
Locatia a aratat ca un living foarte calduros - inauntru si ca o terasa mediteraneana - afara!
Sfat: Indrazniti sa INDRAZNITI!

Enjoy!

Sfesnic cristal

Dungi

Catifea

"Magic white" pentru o terasa superba

Prezidiul

Hortensii pentru o zi fericita






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu