marți, 24 februarie 2015

PE LOCURI, FITI GATA, START!

De-a lungul timpului, am tot creat diverse teme la evenimentele de gen pe care le-am organizat, am comparat texturi, culori, personaje, decoratiuni din cele mai variate; pot sa va spun ca in fiecare an, trendul se schimba, culorile la fel, preferintele pentru aranjamentele florale sunt din ce in ce mai minimaliste...mai simplu spus: e ca in moda!

Daca pana acum s-au cerut texturi "vintage",  "marine", "tomnatice", "love fairy-tales" sau inspirate din celebrele filme hollywoodiene, (" The Sound of music", " Alice in Wonderland" sau  " The Great Gatsby " - o tema omniprezenta) hai sa vedem care sunt tendintele anul acesta ca si COLORISTICA in ceea ce priveste NUNTILE.

Tendintele nu le stabilesc eu, ci sunt stabilite de designeri, site-uri sau bloguri mult mai experimentate. Eu doar pot sa vi le propun si sa discutam despre ele. Ca sa inlatur orice suspiciune, de fiecare data cand voi gasi ceva interesant care nu imi/ne apartine in mod express, voi da si link-ul cu trimitere catre ceea ce postez. De asemenea voi arata STRICT in poze care ne apartin ca si agentie, cum putem transforma tendintele in realitate, intr-o maniera cat mai aproape de adevar!

Prima tema de azi: Accente Alb/Galben "mustar"/Lila/Ciclamen/Marsala - culori combinate
Nume: Precious Day



Vi se poate parea destul de indrazneata ca si alegere sau alaturare de nuante, dar pot fi combinate cu succes. O sa va exemplific cam cum le vad eu combinate, avand o baza initiala de elemente decorative:
  •  mese: sunt in functie de locatia aleasa rotunde sau dreptunghiulare. Desi preferatele mele sunt cele rotunde, asta nu inseamna ca daca sunt dreptunghiulare nu poti realiza cu/pe ele un aranjament frumos;
  • scaune: la fel ca si mesele, difera in functie de locatie. Preferatele mele sunt cele "chiavari" si le recomand cu drag, nu se vor demoda niciodata;
  • fete de masa: (culoare propusa nr. 3 - lila, mijloc);
  • huse scaune: (culoare propusa nr. 6 - marsala, cum ne uitam la ecran, ultima de la stanga la dreapta);
  • prezidiu: (culori propuse in combinatie - nr. 1 /nr. 3 , cum ne uitam la ecran de la stanga la dreapta);
  • meniuri mese: culoare propusa: nr. 2, cum ne uitam la ecran de la stanga la dreapta. Va da o pata de culoare salii;
  • marturii: acest element exista inca din antichitate, iar semnificatia bomboanelor, stafidelor, sau a fructelor confiate din "celebrii" deja saculeti, este aceea de prosperitate. Ca si culoare as alege tot nuanta nr.3, indiferent de obiectul ales (saculeti, cutiute sau alte obiecte) in concordanta cu meniurile;
  • recipiente decorative mese invitati: (propunere -  sfesnice inalte din cristal sau inox argintat)
  • lumini arhitecturale (in general culorile alese pentru luminile arhitecturale trebuie sa "deschida" sala si sa ii asigure luminuozitate; pot fi statice sau nu);
  • flori: sunt foarte multe variante de propus si aici depinde strict de preferinte. Unora le plac trandafirii, crizantemele,  altora doar orhideele sau lavanda. De aceea voi propune o combinatie ca si culori, fara a preciza numele de flori - nr. 1/nr. 2/nr. 3;
  • buchete mireasa/nasa: nu sunt de acord cu asortarea buchetelor la imbracaminte (ca si culoare). Sunt in schimb de parere ca atat buchetul miresei cat si al nasei (si de ce nu si al domnisoarelor de onoare) sa aiba ca si coloristica nuantele propuse. De asemenea pot contine si alt gen de flori decat cele ale aranjamentelor din sala;
  • lumanari cununie: specificatiile sunt identice cu cele pentru buchete. 
Iata cateva poze de la un eveniment care ne apartine, unde desi nu am avut toate nuantele propuse, cred ca am reusit sa imbinam ceea ce am avut disponibil, intr-un mod cat mai placut!

Va pup cu drag, si nu uitati ca azi e Dragobetele! Iubeste romaneste!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu