joi, 26 februarie 2015

Cu aroma de cafea!

Sa ridice mana sus acela sau aceea care nu s-a trezit macar o data in aroma placuta si imbietoare a cafelei de dimineata?! Ummm...cred ca mai mult de 50% dintre voi o sa raspundeti afirmativ :)) de aceea nu mi s-a parut nimic ciudat, cand un cuplu a venit sa propuna pentru un eveniment: boabele de cafea - ca si element decorativ. 


Initial m-am gandit ca poate vor aceste boabe de cafea pentru ca pot insemna prosperitate (am citit de curand o pilda apropos de boabele de cafea care aduc noroc) sau ca pur si simplu vor ca evenimentul lor sa contina nuante de maro si nu isi doresc cu precadere flori...m-au luminat in schimb chiar ei: " Stii mirosul ala de cafea pregatita proaspat dimineata? Care te imbie sa te ridici din pat si sa o savurezi? Stii energia aia placuta dupa ce bei cafeaua si iti pune un zambet pe fata? Ei bine...e ceea ce ne dorim noi pentru acest eveniment!"

Zis si facut: am realizat un aranjament mic, finut din hortensii, trandafiri si...boabe de cafea, totul cuprins intr-un pahar! Un minim de investitie, foarte simplu de realizat, de efect pentru cei care nu isi doresc "maretie si bogatie" florala! Iar mirosul cafelei...dragii mei...ei bine mirosul.....a facut totul :)!

P.s: Nu au fost singurii care si-au dorit asta! Imediat dupa evenimentul lor, am repetat experienta!


Va pup!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu